Odeslat. Podepsat. Hotovo.
Jednou i tisíckrát
DigiSignem akcelerujete obchod, zjednodušíte administrativu,
zrychlíte procesy.
Zrušte ve firmě papírové podepisování, prakticky
všechno můžete mít elektronicky.
Rychlé nasazení
Jste u počítače? Můžete začít hned. Aniž byste cokoliv instalovali, stáli ve frontě na poště nebo hledali AjŤáka.
Nahrajete dokumenty, vyberete způsob ověření adresátů (SMS, Bankovní identita, scan dokladu), rozešlete. Z počítače, tabletu, mobilu.
U každého dokumentu máte přehled o stavu. Kdo už podepsal, kdo si jen přečetl, komu odešla upomínka. Vše v reálném čase.
Veškeré podepsané dokumenty jsou rozeslané všem podepisujícím a uchováváme k tomu kompletní auditní stopou. Naplníte tak zákonnou povinnost. Podepsané dokumenty jsou také bezpečně uložené v DigiSignu.
Základní nastavení
Až budete chtít, nastavíte si vlastní barvy, lhůty i rozhraní. A spoustu pokročilých funkcí.
V dokumentech jsou vaše loga, vaše jména, vaše identita. Vaši klienti musí vědět, že s nimi komunikujete vy.
Už mělo být podepsáno a není? Odešle se upozornění adresátům. X dní před termínem, nebo X dní po rozeslání dokumentů. Jak si nastavíte. A nemusíte nic hlídat.
U příjemce si vyberete jazyk a veškerá komunikace s ním je přeložena. V tuto chvíli máme CZ/EN, další jazyky přidáme podle potřeb uživatelů.
Co firma, to postup. Co právník, to názor. Proto je DigiSign velmi flexibilní a škálovatelný. Pro rychlý start využijete prostředí online platformy ve vašich barvách. A následně integrujete do svých systémů.
API na vše
P.S. Jsme API driven. I naše klientská aplikace funguje přes REST API. Cokoli funguje v ní, bude fungovat i vám. Nemusíte si tak dělat analýzu, jestli API obsahuje vše potřebné.
Identifikace
Uplatníte ve všech oborech na 99 % dokumentů.
Compliance a bezpečnost
Corporate podpora
Aplikaci i infrastrukturu máme škálovatelnou na zátěž milionů dokumentů denně. Garantujeme dostupnost 99.9%.
Každá firma funguje trochu jinak. Nastavíte si způsoby ověření, pořadí a priority podepisujících, notifikace a upozornění lhůty, upomínky i avíza.
S kvalifikovaným časovým razítkem prodloužíte platnost dokumentů až o 5 let a prokážete na kvalifikované úrovni čas vzniku dokumentu.
Umíme věrohodně doložit, že dokument byl adresátovi doručen. Zapírání nepomůže.
DigiSign můžete provozovat částečně ve vaší infrastruktuře. Odesílané / podepisované dokumenty tak neopustí vaši firmu.
Nestíhají vaši vývojáři? Zpracujeme vám implementační projekt my. Máme s tím léta praxe a ještě vám předáme zkušenosti z jiných oborů.
DigiSign naučíme funkce, které ještě neumí. A klidně jen pro vás. Ozvěte se na podpora@digisign.cz. Odpovídáme obratem a slíbené termíny držíme.
Slovy našich klientů