DigiSignem podepíšete všechno, co DocuSignem
Navíc v češtině, pohodlně a významně levněji. Přechod je bezproblémový, zvládnout jde za jednotky manday. Investice se vám rychle vrátí.
Naši korporátní uživatelé
DigiSign toho umí víc
100% podpora Bankovní identity
(BankiD SIGN, Identify vč. AML úrovně)
Kompletně
české prostředí
Ověření identity i cizinců
(DigiSign Identify AI)
Úpravy na míru,
SLA, smluvní garance neměnnosti API
Rychlá a fundovaná česká podpora
- nepíšete do Indie a nečekáte týden na odpověď
Respektuje českou legislativu,
podepíšete i pracovní smlouvy
Veškeré Enterprise funkce,
SSO, On-premise
Rozumné ceny,
žádné poplatky za používání API, uživatele
Z DocuSignu přešli plynule na DigiSign
Koncepce podpisových flow je na obou platformách podobná, takže co se týká zaintegrování ve smyslu výměny API, tak to bylo jednoduché. Jestli si dobře pamatuji, tak celý switch z DocuSign na DigiSign API mi zabral 3 manday v jednom člověku.
I z hlediska performance je implementace dobrá. Celý náš flow se založením obálky až po získání embed linku proběhl za 6s. To je srovnatelné, nebo i malinko rychlejší, než implementace přes DocuSign.
DocuSign u nás fungoval přes rok, odladili jsme na něm různé procesy. Náhradu za něj jsme řešili z více důvodů:
1. Významné zvýšení ceny. My používali základní funkce, pár políček k vyplnění, zaškrtnutí… nepotřebovali jsme mrak nových funkcí.
2. Komunikace byla pouze v angličtině. My sice mluvíme dobře, ale řešit v angličtině implementaci, podporu, API… to bylo fakt náročné. Plus část našich podepisujících měla s angličtinou problém…
3. Bylo to hodně inkognito, byli jsme jeden z milionu klientů, partnerů. Nikdo se nás neptal na zpětnou vazbu, nikdo nenapsal, nikdo neřešil co by nám pomohlo.
Náš ředitel Ondřej Čejka z doslechu znal DigiSign, tak jsme se rozhodli jej přednostně vyzkoušet a už jsme zůstali.
V realitách je to o makléřích. A ti jsou z DigiSignu nadšení, už během pilotního provozu na několika pobočkách se hlásili o zapojení další.
Plná integrace Digisignu do našich IT systémů jim totiž obrovsky ulehčila práci a zvedla prestiž u klientů. Na podpis smluv se nemusí znovu scházet s klienty, ti si je přečtou doma v klidu a podepíšou na dálku.
Já sám za IT oceňuji skvělou technickou podporu při integraci, výborné vše zahrnující API a vstřícnou cenovou politiku.
DocuSign jsme používali přes dva roky a za tu dobu už jsme vychytali různé procesní mouchy. Nejvíc jej využívali naši projekťáci na podepisování změnových listů s X různými lidmi.
V čem byl problém byla podpora - zřejmě někde v Indii. Dobrat se čehokoli trvalo týden, když se zadařilo. A druhá věc: v našem objemu dokumentů jsme se dostali na úplně nesmyslné ceny.
Přechod na DigiSign byl pro naše projekťáky téměř neviditelný. V systému klikají pořád na stejná tlačítka, "jen" jim přijdou výzvy k podpisu z jiné adresy.
V čem vnímáme obrovský rozdíl je podpora. Ta v DigiSignu funguje bezvadně.
Neomezené možnosti integrace a zakázkové úpravy
Prakticky cokoli si vymyslíte, to technicky půjde. Workflow, práva k dokumentům, automatizace.
Kompletní a dobře použitelné API. Sami jsme vývojáři a víme, jak náročné bývá pracovat s cizími nástroji. My sami DigiSign tvoříme přes
API, ladíme jej pro efektivní práci, dobře dokumentujeme a neměníme nikomu pod rukama.
Podpora pro vývojáře od vývojářů. Nemarníme váš čas zprostředkovávanou komunikací, odborné věci řešíte napřímo s odborníky.
Pomoc s integrací. Integrace do informačního systému a firemního workflow umocňuje efektivitu. Připravíme vám integrační projekt a
pomůžeme vašemu IT. Umíme vám i smluvně garantovat dostupnost a neměnnost API (základní API dokumentace).
Enterprise funkce. SSO, On Premise, využívání digitálních certifikátů, firemních pečetí, vývojářské sandboxy, SLA, přizpůsobení GDPR,... Vše na co jste zvyklí. Využívá např. Moneta, J&T Banka nebo SGEF.
S právníky i securitou se domluvíme
Pomoc s compliance, xxx . Setkali jsme se s desítkami různých přístupů k risk managementu a vybereme pro vás vhodný způsob podepisování různých dokumentů. Včetně těch pracovně právních nebo souvisejících s AML.
V zádech máme renomované Havel & Partners. S vašimi právníky najdeme společnou řeč, podobně jako ve SGEFu, dceřince náročně Societé General nebo v Raiffeisen leasing.
Pro výběrová řízení umíme rychle doložit, co budete potřebovat. Jak funkční specifikace, tak naplnění serurity i ESG požadavků.
Časté otázkya
Jednoduché a rychlé nasazení
Ano. AML na dálku zajistíte pomocí Bankovní identity (BankiD IDENTIFY AML). Pro tuto funkci je třeba uzavřít dodatečnou smlouvu a xxxxx.
Podporuje DigiSign Bankovní identitu?
Ano. AML na dálku zajistíte pomocí Bankovní identity (BankiD IDENTIFY AML). Pro tuto funkci je třeba uzavřít dodatečnou smlouvu a xxxxx.
Jaké typy elektronických podpisů je možné používat?
Ano. AML na dálku zajistíte pomocí Bankovní identity (BankiD IDENTIFY AML). Pro tuto funkci je třeba uzavřít dodatečnou smlouvu a xxxxx.
Je možný podpis osobním certifikátem?
Ano. AML na dálku zajistíte pomocí Bankovní identity (BankiD IDENTIFY AML). Pro tuto funkci je třeba uzavřít dodatečnou smlouvu a xxxxx.
Jak propojit DigiSign s Raynetem?
Ano. AML na dálku zajistíte pomocí Bankovní identity (BankiD IDENTIFY AML). Pro tuto funkci je třeba uzavřít dodatečnou smlouvu a xxxxx.
Kolik uživatelů můžeme mít?
Ano. AML na dálku zajistíte pomocí Bankovní identity (BankiD IDENTIFY AML). Pro tuto funkci je třeba uzavřít dodatečnou smlouvu a xxxxx.
On premise
Data ve vaší infrastruktuře. Dedikovaný tenant, samostatný release management. Zajišťujeme např. pro Monetu, J&T Banku nebo Tatra trucks.
Privátní cloud
Fyzické oddělení dat. Individuální bezpečností politika včetně DDoS ochrany apod., oddělený release management.
Sdílený cloud
Logické oddělení dat. Jednotná bezpečnostní politika a release management. Individuální konfigurace.
Máte toho hodně? Přizpůsobíme vám DigiSign na míru, pomůžeme s integrací a automatizací či enterprise funkcemi.
Nepočítáme uživatele. Čím víc lidí ve firmě bude pracovat elektronicky, tím lépe. Papíry dnes už nikdo nechce.
Nepočítáme dokumenty, ale obálky. Za jednu cenu podepíšete více souvisejících dokumentů.
Přizpůsobivé plány. Chápeme, že každá firma funguje jinak, probíhají sezónní nebo nárazové “podpisové akce”. Ať už spojené s náborem brigádníků nebo třeba přepodepsání tisíců VOP s klienty. Domluvíme se.
Zásadní funkce bez příplatků ve standardu
Využívání API - nezpoplatňujeme navíc
Embedované podepisování - nezpoplatňujeme navíc
2FA ověřování - doručování a ověřování pomocí SMS jako výchozí standard
Více organizací v jednom účtu
Ověření identity pomocí průkazu a selfie (na míru)
Nastavení retence dokumentů
Document visibility - práva na zobrazení různých dokumentů různými příjemci (ukázka používání pro leasingové smlouvy ve SGEF)